"Selemah-lemah manusia ialah orang yang tak boleh mencari sahabat dan orang yang lebih lemah dari itu ialah orang yang mensia-siakan sahabat yang telah dicari" -Saidina Ali-

Sunday, November 14, 2010

shopping b4 balik cuti sem

hurrmm.. paper x abis lagi dah shopping sakan...ha3.. tu r antra komen2 yg aku dapat kt fb ble aku post word shopping kt wall aku..hu3..

memg enjoy sgt dpt kuar b4 last paper.. btw, thanx to hafiz & plo.. luv both of you.. ape2 pown paling penting mesty r thanx to my lovely uncle sbb jd driver kitorg n sabar gler r tggu aku shopping mopping.. bygkn r bpe helai bju n suar aku try kt fitting room..ha3..

b4 shopping tu mcm bese pak cik bljer mkn dlu..ntah nape aritu tingin r plak mamam aiskrim..so mcm bse ngn pak cik ape2 jer mesty dpt.. he3.. sebelum balik, sempat ag posing depan boulevard...ha3.. 




No comments:

Post a Comment